קמפיין סוכנות קריאייטיב

1

נבנה עבורכם תכנית אסטרטגית שתענה על המטרות אותן נגדיר יחד, נייצר ונבחר את המסרים הנכונים ביותר למותג שלכם. רק אחרי שהחלטנו מה אנחנו רוצים להעביר, נבחן איך הכי רלוונטי להעביר. בשלב הקריאייטיב ניצור מעגל רעיונות יצירתיים וחדשניים לקמפיינים ונהפוך את המותג שלכם לזכיר ומדובר.

לקוחות קונים מאנשים, לא מרובוטים. נהפוך את המותג שלכם ברשת החברתית למותג אנושי, אהוב, מסקרן. לקוחות נוטים להיפתח למכירה רק כאשר המותג מדבר איתם ולא אליהם וגורם להם להרגיש הזדהות.

ניהול קמפיינים דיגיטליים

ניהול מערך קמפיינים ממומנים בגוגל אדוורדס, גוגל אורגני, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, אאוטבריין. ניתוח קהל היעד, ניהול אסטרטגי וקריאייטיבי, ייעוץ תקציבי, אנליזה וייעול שוטף. יצירת מערך רימרקטינג, קמפיינים לגיוס לידים.

שירותי עיצוב גרפי: מיתוג, יצירת לוגו ושפה גרפית. אופליין – פרינט, שלטי חוצות, עיתונות וכל מה שבא לדפוס. אונליין – עיצוב אתרי אינטרנט, דפי נחיתה, מדיה חברתית ועוד.

לא נשלח אתכם חזרה לעסק עם החלטה אסטרטגית, מסר ורעיון. אנו כותבים תסריטים, מפיקים ומביימים גם וידאו וגם סטילס. בעולם שבו צלמים צצים בכמויות, אל תתפשרו על האיכות הגבוהה ביותר. חו”ל זה כאן. צילום סרטי פרסומת, סרטי תדמית, סטילס תדמיתי, סטילס תוכן, צילום מוצרים ועוד.